Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Harmadszor keserítette meg vendéglátóját a GSK 2014-10-18 16:17:09 Jenei Sándor focicsapata ezúttal Százhalombattán nyert. Pár perc hiányzott ahhoz, hogy a GEAC pontot szerezzen Csőváron
Szünet után büntetett a gödöllői tizenegy 2013-09-28 18:37:18 Nehezen, de végül érvényesítette a papírformát Jenei Sándor csapata, amely jobb állóképességének is köszönhette a sikert
Kijött az osztálykülönbség: szegedi kupaöröm Gödöllőn 2013-08-28 19:28:21 Szűk egy óráig remekül állta a sarat Jenei Sándor csapata, de egy szerencsétlen gól megpecsételte a fáradtsággal is küszködő helyi tizenegy sorsát
Sikeres volt a gödöllői focisták kupahadjárata Pannonhalmán 2013-08-10 19:14:51 Jenei Sándor együttese magabiztosan múlta felül alsóbb osztályú ellenfelét, és várhatja a sorsolást, ami akár NB I-es együttest is akaszthat a gödöllőiek horgára
Megvalósult a gödöllői focicsoda! 2013-06-01 19:16:26 Jenei Sándor és csapata a Verőce kiütésével koronázta meg pazar tavaszi szereplését, amivel megőrizte Pest megyei I. osztályú tagságát